Inspiracje - makijaż i fryzury wiosna/lato 2014/2015

Witajcie!

Dzisiejszy post poświęciłam według mnie najciekawszym propozycjom makijażowym z wybiegów na sezon wiosenny i letni 2015 roku.
Raczej jestem zwolenniczką naturalności i delikatnego podkreślenia atutów urody. Na szczęście projektanci w pełni dopasowali się do moich gustów estetycznych pod tym względem (ha, ha :D) i subtelnie skupili się na powiekach, pozostawiając usta w wersji nude.
Kolorystyka stonowana w odcieniach szarości, pozwala wydobyć piękno przede wszystkim niebieskich czy szarych oczu, dla odważniejszych dziewczyn Fendi proponuje niebieskie kreski na powiekach, a Giles stawia tylko na kolor bez wytuszowanych rzęs. Efekt interesujący.
Moją niekwestionowaną faworytką jest Diane von Furstenberg.
Na koniec prezentuję jeszcze pewną propozycję od Rodarte - to tak z przymrużeniem oka. ;)

Przyjemnego oglądania  i do następnego!
A. :)

Emilio Pucci

Roberto Cavalli

Fendi

Tom Ford

Tom Ford

Giles

Diane von Furstenberg

Diane von Furstenberg
Rodarte

Komentarze

  1. Moim zdaniem wygrywa Tom Ford.
    Płakać mi się chce jak widzę make-up z Rodarte.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha - ja bym raczej płakała na miejscu tej modelki. :P

      Usuń
  2. Uwielbiam inspiracje ss2015! brakuje mi tu tylko Diora, gdzie makijaż fascynował białymi oraz pastelowymi kreskami na powiece i naturalnie porcelanową cerą.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne smoky eyes u modelki Toma Forda!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz