Czerwona sukienka lato 2014.

Czerwień wkroczyła na wybiegi wraz z nadejściem wiosny. Wcześniej nieśmiało pojawiała się gdzieniegdzie prawie niezauważalna. Teraz sięgnęli po nią nie tylko projektanci z naszego rodzimego podwórka, ale także największe domy mody.
Łukasz Jemioł w zasadzie całą swoją kolekcję oparł na szerkiej palecie odcieni koloru czerwonego, prezentując również długą, piękną suknię w tej obłędnej barwie.

Łukasz Jemioł wiosna/lato 2014
Łukasz Jemioł wiosna/lato 2014

Dla mnie jest to kolor niesamowicie kuszący, seksowny i uwodzicielski. Niestety też bardzo trudny do noszenia i może dlatego tak mało zauważalny na naszych polskich ulicach. A odważny krój sukni czy spódnicy w tej kolorystyce wodzi na pokuszenie mężczyzn i przyprawia ich o zawrót głowy (zwłaszcza w połączeniu z czerwonymi ustami).
Ralph Lauren także zaserwował nam czerwoną ucztę dla oka. Co prawda w całej wiosenno-letniej kolekcji dominują barwy bieli i czerni z bielą to pojawiają się również krótkie sukienki i dwuczęściowe kostiumy rodem z lat 60 wraz z czerwoną, uwodzicielską, długą suknią.

Ralph Lauren wiosna/lato 2014

Ralph Lauren wiosna/lato 2014

Ja jako wielbicielka niewymuszonej elegancji, wdzięku i stuprocentowej kobiecości nie byłabym sobą gdybym nie wyjęła mojej długiej, czerwonej sukni zakupionej dwa lata temu na letnich wyprzedażach i nie zaczęła w niej paradować po ulicach mego miasta. A jeszcze jak dodamy do tego fakt, że została ona uwieczniona na zdjęciach dzięki sesji zdjęciowej, w której miałam okazję uczestniczyć pierwszy raz w życiu to już w ogóle mogę uważać się za szczęściarę. :)








Sukienka: Top Secret, bransoletki: cropp town lub diverse (nie pamiętam...), kolczyki: prezent.
Więcej zdjęć Filipa z moim udziałem i nie tylko moim możecie zobaczyć tutaj.

Komentarze

  1. Uwielbiam ten kolor i wszystkie jego odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi takiej intensywnej czerwieni w szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powoli sukcesywnie powiększam moją garderobę o ten kolor. Przez lata nie był obecny w mojej szafie, podobnie zresztą jak zieleń. :)

      Usuń
  3. Uwielbiam czerwień, mega kuszący i rozpalający zmysły kolor :) dodaje seksapilu każdej kobiecie :) a Twoja sukieneczka jest wspaniała, super w niej wyglądasz :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten total look Jemioła z pierwszego zdjęcia mnie zachwycił :) Twoja sukienka też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień jest klasyczna i seksowna i na zawsze pozostanie w modzie, dobry wybór!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/07/silesian-safari.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz